Levenslang vaccineren voor het konijn

Niet meer ieder jaar voor de gezondheidscontrole en de inenting betalen? Dat kan! Bij ons is dit mogelijk op alle drie de vestigingen. U betaalt voor een konijn een eenmalig bedrag (zie hieronder voor de tarieven per leeftijdscategorie) en wij controleren en vaccineren uw dier zijn/haar hele verdere leven ieder jaar! U kunt zoals gebruikelijk een afspraak maken op het tijdstip dat u uitkomt bij uw eigen vaste dierenarts binnen ons team. U krijgt elk jaar een oproep ter herinnering voor de gezondheidscontrole en vaccinatie van uw dier. Oftewel u krijgt dezelfde uitgebreide service die u al van ons gewend bent. Voor deelname aan het levenslang vaccineren, zie de voorwaarden hieronder.

Wij vaccineren sinds 2020 met het nieuwe gecombineerde vaccin: Nobivac Myx-RHD-PLUS. Eén injectie beschermt een heel jaar lang tegen zowel Myxomatose als beide types VHS (RHD1 + RHD2). Konijnen vanaf een leeftijd van 5 weken kunnen hiermee gevaccineerd worden.

Voorwaarden deelname levenslang vaccineren:

• Deelname konijn vanaf elke leeftijd.
  • Uw konijn moet gechipt zijn. Indien uw konijn bij deelname levenslang vaccineren nog niet gechipt is, dan chippen en registreren wij hem/haar bij het eerstvolgende consult of u kunt er een aparte afspraak voor maken. De kosten zijn hiervan zijn inbegrepen in de eenmalige deelnamesom.
  • Alle extra handelingen naast het algemeen lichamelijk onderzoek worden in rekening gebracht.
  • Indien uw konijn binnen 1 jaar na de 1e vaccinatie via het levenslang vaccineren overlijdt, dan krijgt u van ons 50% van de deelnamesom retour in de vorm van tegoedbonnen (geldigheid 2 jaar).

Tarieven deelnamesom van een konijn gesplitst per leeftijdscategorie:

• Jonge konijnen t/m 3 jaar = €255,-
  • Volwassen/Senior konijnen vanaf 4 jaar = €155,-
    (prijzen in 2020, zijn inclusief plaatsen + registratie van de chip).

Privacy statement